Total Pageviews

Friday, November 26, 2010

" diana bila lagi?"

Adeh.. dekat 5 org tanya aku soalan cepucemas ni haritu. cousin yg sama baya dgn aku sudah kawin!!! padahal die muda 10bulan dari aku! arrrghhh. xaci2!! langkah bendol. aku patut dpt cincin kan sbb tu??

tapi aku xdpt...:'(
hahahahaha...nak btau ni..

NEXT PERSON YG PATUT KAWIN ADALAH AKU! pecaye x?? AKU!!!
bley kaa bapak?

hehe. kalau dpt green light pon mungkin x kan nye.. aku mane ade duit.. nak beli kasut, baju pengantin 15pasang. beg 10 colour. bank mane nak aku cucuk.

pendek kata. TABLEY. 



name die maryam izzati

there she is
adik beradik perempuan maryam. 
lupa nak kasi tau. laki ni org kelantan. hehe.
 

saje besaqkan sampai tahi idung depa pon bley nampak. sbb rase cm cantik. 
the cousins


cantik kan depa?? adeh. nak kawin jugak. mau jadi cantik gak. pompuan mane laa kn xnak cantik..

3 comments: