Total Pageviews

Tuesday, June 14, 2011

:: 1001 malam ::

its never to late to write about this fabulous night..mane taknye, bdk2 dental ni, dlm 4thn belajar, ni laa 1st time ad dinner yg grand sikit selain sambutan hari raya tiap2 tahun tu. so kali ni agak batak laa sket kan.sampai ad yg p cari baju kat kedai pengantin. terbaik la! haha..

this, is the mask that i wore that night. lawa tak?? mekna tolong belikan. thanks buddy!~


aku just nak blagak sket laa. coz mask aku ni same mcm org hollywood sana pakai. 
tak caya???
haa...tgk!! same tak lebey kurang? 
^^,

same kn?? kn?

ni ble muke aku dh pakai mask. adik aku ckp cm zorro baru wat pembedahan bibir. bile ad scar tu yg jadi herot tu.. bengong nye adik!
pjg ckp cm zorro bollywood. haha. yg tu aku ley terima sket =P


tapi same kn ngn minah putih bawah ni?? tapi tang bibir merah tu aku xley lawan la. mmg standert hollywood lahh die!



haha. izza pon curik mask ni. cume malam tu nampak tukar colour sket. baby niko aku mmg pandai main2 illusi warna neh.

ngee~

aku yakin aku akan simpan mask ni sampai ke anak cucu aku nanti. time tu depa nak pinjam aku suh bayar!!!. mask antik tu cu.. 

same macam mask yg aku pakai 6 tahun dulu. pecaya tak aku masih simpan??

hehe. yes herculean!!!! aku masih ad mask yg aku pakai time malam selingkar kasih (MSK) 2005 dulu.
MSK is a night for form 5 students before ktorg amek SPM.

 tadaaaa~



aku penat letak2 selotape dulu sebab mask aku ni lembik tak bermaya. haha. tu batang die tu aku amek TOPAZ punye scarf time cheer. hehehe. letak batang kayu kowt. balut2. gle creatipp aku dulu. skrg nak tampal selotape pon senget benget. =P


pandangan belakang. selotape 6 tahun dulu masih ad. kertas putih tu aku yg letak. tanak kasi lembik.kayu berbalut tu aku lekat ngn gam UHU. hahaha. 


cun bukan mask antik i nih?? bukti mask masih ku simpan =D


ni laa hasilnya~ aku ngn partner. khadija aisya raof. ni time ktorg disambut masuk. turun2 tangga lingkar. pehh..macam berlakon rase.mcm mak org pon ade. adehh.


ondot ngn sheera. mask depa lawa kowt. confirm beli! =P


ni gambaq sampingan. sebab dekten sgt gem time ni! yess!!!! dekten, ko kembali ke zaman silam ni kan skrg?? haha. terbaik!!!

sejak dr MSK tu, 2011 ni jelaa merasa lg dinner. so just enjoy the rest of the pictures. kalau rase nak pinjam baju2 depa yg lawa ni pon boleh. heee :)




baju import tuwww k.hajar kte.haha


i love this pic the most. jangan mara laa kalau die besar. =))




the end~

No comments:

Post a Comment