Total Pageviews

Tuesday, August 2, 2011

:: happy ANNIVERSARY DD!! ::

2 hB Ogos 2010

Antara tarikh keramat dlm hidup ini. Heh.
Last year, at this date, I’d my 1st operation in my life.
Anterior Cruciate Ligament ( ACL ) reconstruction.
and yes, itu pengalaman ngeri dlm hidup. Manekan tidak, kencing berak org basuh. And nasib baik org tu mak aku. Kalau nurse? Lg malu rasenye.lagi, aku xmandi 5 hari. Kelantan panas gle kowt time tu, and katil kat ward tu berplastic summore. TERBAIK! Mmg berpeluh- peluh. Sampai bdn gatal2, siap nanges2 nak mintak mak bwk p mandi. Bukan mak xnk, sebab nanti mak susah. Aku nak letak kaki ke bwh pon aku dah xtahan, sakit yg amat, macam kene siat2 kulit rasenye. Nak p jalan p toilet? Dekat 40 langkah jugak laa kalau nak jalan. Kalau nak naik wheel chair, mau amek mase 30 min dr aku nak trun katil, tahan2 sakit, duduk atas chair, sakit belakang, patu kene straight kan kaki. Bukan ley bengkok duduk cm org naik chair biase.
Cm ni posisi aku.


Seksa!!!
And hari tu gak aku kenai ngn sorg mamat ni. Hahahahahahaha. Incik physio aku yg ‘baik’ tu. Bulan pose. Xsampai ati nak gurau kasar ngn die. Haha. So ni anniv for ktorg gak lah!~ hehe.
Ni sum part tgh aku suffer, rakan2 aku dtg melawat…











thank you guyss!!!! and for those yg melawat kat ward. :)
As for yesterday, zul plak wat. Hehe.sian die, xde org jage. Take care beb! Suh mak dtg awai. J

No comments:

Post a Comment